aaaa
Řazení:

Časté dotazy

Jaké jsou možnosti platby?

Platba kartou online předem, nebo hotově na dobírku.

Jaké jsou možnosti dopravy?

V prvním kroku košíku si můžete vybrat ze dvou způsobů dopravy - vyzvednutí na pobočce nebo doručení na adresu.

Bude v balíčku faktura?

Abychom společně ušetřili pár hektarů lesů, tak faktury k objednávkám fyzicky nepřidáváme. Svou fakturu naleznete v potvrzujícím e-mailu ke stažení.

Kdy mohu očekávat svou objednávku?

Vaši objednávku expedujeme do 14 pracovních dní od přijetí platby. 

Doba dodání u dopravců je poté 1-3 pracovní dny.

Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal/a. Mohu zboží vyměnit?

Produkty šijeme na základě dokončených předobjednávek. Skladové zásoby tudíž nedržíme a ve většině případů není možné produkty vyměnit za jiné. Přesto se nám však ozvěte na e-mailovou adresu info@sumava.eu pro ověření dostupnosti nově požadované velikosti, modelu nebo produktu.

Je možné zboží vrátit?

Ačkoli běžně je možné produkty zakoupené on-line vrátit bez udání důvodu do 14 dnů; u předprodeje, kde se jedná o zboží na přání, to možné bohužel není. Pokud jste však obdrželi zboží, které trpí vadou v době převzetí, neváhejte se na nás obrátit na infa@sumava.eu a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

Zboží mi dorazilo poškové.

Ačkoli všechny produkty vyrábíme s nejlepším vědomím a svědomím, mohlo se stát, že nám něco uniklo. V tom případě se na nás neváhejte obrátit na e-mailové adrese info@sumava.eu a věříme, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

Zboží není skladem.

Zboží, které není skladem, již není možné objednat (včetně předchozích kolekcí).

 

 

 

 

Pro správné fungování používají tyto stránky cookies. Setrváním na stránce s tímto souhlasíte.