Jaké jsou možnosti platby?
Platba kartou online předem, nebo hotově na dobírku.
Jaké jsou možnosti dopravy?
V prvním kroku košíku si můžete vybrat ze dvou způsobů dopravy - vyzvednutí na pobočce nebo doručení na adresu.
Bude v balíčku faktura?
Abychom společně ušetřili pár hektarů lesů, tak faktury k objednávkám fyzicky nepřidáváme. Svou fakturu naleznete v potvrzujícím e-mailu ke stažení.
Kdy mohu očekávat svou objednávku?
Vaši objednávku expedujeme do 14 pracovních dní od přijetí platby.
Doba dodání u dopravců je poté 1-3 pracovní dny.
Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal/a. Mohu zboží vyměnit?
Produkty šijeme na základě dokončených předobjednávek. Skladové zásoby tudíž nedržíme a ve většině případů není možné produkty vyměnit za jiné. Přesto se nám však ozvěte na e-mailovou adresu info@sumava.eu pro ověření dostupnosti nově požadované velikosti, modelu nebo produktu.
Je možné zboží vrátit?
Ačkoli běžně je možné produkty zakoupené on-line vrátit bez udání důvodu do 14 dnů; u předprodeje, kde se jedná o zboží na přání, to možné bohužel není. Pokud jste však obdrželi zboží, které trpí vadou v době převzetí, neváhejte se na nás obrátit na infa@sumava.eu a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Zboží mi dorazilo poškové.
Ačkoli všechny produkty vyrábíme s nejlepším vědomím a svědomím, mohlo se stát, že nám něco uniklo. V tom případě se na nás neváhejte obrátit na e-mailové adrese info@sumava.eu a věříme, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Zboží není skladem.
Zboží, které není skladem, již není možné objednat (včetně předchozích kolekcí).